söndag 20 september 2009

Prövade Sök

Idag åkte vi till Stockholms södra BK och träffade Sök-gruppen.
Jag var först ut eftersom det var första gången för mig.
Husse var med, men det var matte som var förare idag.
Nästa gång är det husse som kommer att ta över så vi blir ett Ekipage.
Det blev 3 skick med flyende och slang.
De visste redan att jag gillar slangen...för den har jag hittat hemma i korgen...som jag tog fram själv och bet sönder, tur att det fanns fler.
Jag sprang rakt ut till figuranterna...en fick en riktigt hård nospuss för jag har inte lärt mig riktigt hur man stannar i farten ha-ha.
Slangen tog jag med glädje...sprang tillbaka till matte...men tror ni jag stannade...NEJ jag tog några vändor tillbaka till figuranten för att visa att jag hade slangen kvar...till slut kom jag till matte och jag kunde med full fart gå ut på "påviset".
Det var så skoj, roligt och jag skötte mig så bra.
Det bästa av allt var att efteråt fick jag hälsa på alla figuranter och de hade så gott godis.
Nu ligger jag helt utslagen här hemma och laddar upp tills nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar